Phone Icon
Orastavaa autokuumetta? Soita meille.040 145 0850
REKLAMAATIOT

Jos autossasi ilmenee virhe kaupanteon jälkeen, ilmoita siitä meille viipymättä. Hoidamme reklamaatiot aina kirjallisesti väärinymmärrysten välttämiseksi.

Toimi näin:

  • Täytä alla oleva reklamaatiolomake ensin huolellisesti.
  • Odota yhteydenottoamme, vastaamme mahdollisimman pian. Käsittelemme yhteydenottoja arkisin.
  • Ohjaamme sinut korjaamoon. Älä vie autoa korjaamolle, ennen kuin olet lähettänyt reklamaatiolomakkeen ja olemme olleet sinuun yhteydessä.
  • Aluksi tarvitaan aina vikadiagnoosi ja kustannusarvio, jonka jälkeen voimme tehdä ratkaisuja. Nämä kustantaa aina auton omistaja.

Kiireellisissä tilanteissa, kuten matkan keskeytyminen teknisen vian vuoksi, suosittelemme olemaan yhteydessä omaan vakuutusyhtiöön hinauksen järjestämiseksi. Mikäli auto ei ole tehdastakuun alainen, emme käytä merkkihuoltoa vaan hinaus monimerkkikorjaamolle.

Vastaamme myydyistä autoista kuluttajasuojalain edellyttämällä tavalla. Jos autossa on myyjän vastuulle kuuluva virhe, osallistumme kustannuksiin auton elinkaarimallin mukaisesti.

Esimerkkejä elinkaaresta eli oletetusta käyttöajasta:

  • Moottori noin 300 tkm
  • Vaihteisto ja voimasiirto 200 tkm
  • Startti, laturi, ilmastoinnin kompressori, ym apulaitteet noin 150 tkm
  • Elektroniikka noin 4 vuotta

Ostajan vastuulla on huollattaa ja käyttää autoa valmistajan ohjeiden mukaan. Emme vastaa virheistä, jotka johtuvat auton vääränlaisesta käytöstä tai huollon ja korjauksen laiminlyönnistä tai mahdollisista lisävaurioista, jotka olisivat olleet estettävissä.

Luonnollinen kuluma tai kuluvat osat, kuten kytkin, hiukkassuodatin, jarrulevyt- ja palat, iskunvaimentimet, pyöränlaakerit, alustan nivelet, akku jne. eivät kuulu virhevastuuseen.

Reklamaatiolomake